Czy pamiętasz…? – Barbara Krafftówna i Jarema Stępowski


Czy pamiętasz…? – Barbara Krafftówna i Jarema Stępowsk
muzyka: brak informacji
słowa: brak informacji
℗©1963 Telewizja Polska


Czy pamiętasz, moja miła,
zeszłej wiosny piękny czas?
Czy pamietasz, coś mówiła,
kiedy księżyc witał nas?

Nie pamiętam, ani pomnę,
ani o tym wiedzieć chcę!
Tego tylko nie zapomnę:
że to były żarty twe!

Czy pamiętasz jak w mazurze
uścisnąłem twoją dłoń?
Czy pamiętasz białą różę,
co zdobiła twoją skroń?

Nie pamiętam, ani pomnę,
ani o tym wiedzieć chcę!
Tego tylko nie zapomnę:
że to były żarty twe!

Czy pamiętasz, moja miła,
jakie były oczy twe?
W nich me szczęście, moja zguba…
Czy pamiętasz skarby me?

Nie pamiętam, ani pomnę,
ani o tym wiedzieć chcę!
Tego tylko nie zapomnę:
że to były żarty twe!

Czy pamiętasz, moja droga,
kiedym przysiągł kochać cię?
I we łzach błagałem Boga
aby z tobą złączył mnie!

To pamiętam, o tym pomnę,
o tym tylko wiedzieć chcę…
Tego tylko nie zapomnę:
że nie żarty słowa twe,
że nie żarty słowa me!




Notatki:
Pełne imię i nazwisko aktora to Jarema Junosza-Stępowski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz