Co ja zrobię, że mi się podobasz? – Zbigniew Rakowiecki i Lidia Wysocka


Co ja zrobię, że mi się podobasz? – Zbigniew Rakowiecki i Lidia Wysocka
muzyka: Henryk Wars
słowa: Jerzy Jurandot
℗1936 Syrena/Electro
©1936 LEO–Film



Jeszcze jesteś właściwie podlotkiem,
jakimś takim ni be, ni me,
ale usta na pewno masz słodkie
i tym właśnie urzekłaś mnie!

Co ja zrobię, że mnie się podobasz?
Choć masz pewnie mnóstwo wad...
Pewnie chodzisz po ósmej spać,
pewnie lubisz w romanse grać,
ale trudno, jużem wpadł!

Co ja zrobię, że mnie sie podobasz?
Choć trafiłam pewnie źle...
Pewnie lubisz jedynie sport,
pewnie hulasz jak młody lord,
ale trudno, lubię Cię!

Pomyśl - jestem sam!
Pomyśl - serce mam!
Pomyśl i dokładnie zważ,
jaką szansę małą masz
...
Mógłbym drzwi pilnować,
dzieci chować
i całować Cię!

Co ja zrobię, że mnie się podobasz,
że bez ciebie ani rusz
...
Niechbyś nawet wyśmiała mnie,
niechbyś nawet zdradzała mnie,
nie ma rady: wpadłem już!




Notatki:
Utwór pochodzi z filmu: ☞ Papa się żeni (1936)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz