Baw mnie – Urszula i Seweryn Krajewski


Baw mnie – Urszula Kasprzak i Seweryn Krajewski
muzyka: Seweryn Krajewski
słowa: Jacek Cygan
℗1985 Krajewski/Cygan
©1985 PRF Zespół Filmowy „Oko”



Baw mnie!
Zepsuj lub zbaw mnie!
To tak zabawnie
dzielić swój grzech na pół…
Weź mnie!
Jak się bierze czek
gdy się człowiek chce

zapomnieć!

Baw mnie!
Przytul i baw mnie!
Amor tak trafnie
wybrał i cel i łuk…
Na mnie
dzisiaj rzucił czar…
Cały jesteś z fal,
jak magnes…

Zasłoń siódme niebo,
niech nie widzi tego,

co czuję…
Ledwie zabrzmiał a-moll,
z nieba spłynął Amor – żartuje
z mych planów: jak buszować w zbożu,
jak z dwóch ciał ułożyć ornament
na pamięć,

zanim nas uniesie
słodka i przewrotna gra!

Baw mnie!
Zepsuj lub zbaw mnie!
To tak zabawnie
dzielić swój grzech na pół…
Weź mnie
jak się bierze czek
gdy się człowiek chce

zapomnieć

Baw mnie!
Przytul i zbaw mnie!
Amor tak trafnie
wybrał i cel i łuk…
Na mnie
dzisiaj rzucił czar!
Cała jesteś z fal
jak magnes…




Notatki:
Utwór pochodzi z ☞ filmu „Och, Karol” (1985)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz