Szczęśliw kto kochał – Borowicz/Rylska/Krafftówna/Stępowski/Kałuski/Pluciński/Michnikowski


Szczęśliw kto kochał – Krystyna Borowicz, Barbara Rylska, Barbara Krafftówna, Jarema Stępowski, Witold Kałuski, Tadeusz Pluciński, Wiesław Michnikowski
muzyka: brak informacji
słowa: brak informacji
℗ brak informacji
©1963 Telewizja Polska



Chociaż ty innej serce oddałeś,
a przypadkowo – że ja ją znam,
w dowód miłości cierpieć kazałeś…
Skróć te cierpienia, bo dość ich mam!

Czy ja cię kocham, luba ty pytasz?
Mogęż nie kochać będąc kochany?
Ty mnie aniołku za serce chwytasz
i w sercu ciągle odnawiasz rany!

Chociaż ty moim nie będziesz nigdy,
tam się jak żmija serce *na wsiak*
Chociaż ty dla mnie nie pragniesz żyć,
ja cięż zapomnieć nie mogę, nie!

Czy ja cię kocham – spytaj gwiazdeczki,
com powiernicą uczynił ją!
Czy ja cię kocham – spytaj kwiateczka,
co go codziennie oblewam łzą!

Wszyscy me serce zowią niestałym,
co to jednego kochać nie chce…
Czemuż o wielu już zapomniałam,
ciebie zapomnieć nie mogę, nie!

Me lube dziewczę wierzaj w tę moc,
gdzie uczt twych nie ma – tam dla mnie noc
i z ust twych płynie słodyczy zdrój
– tyś pani moja, jam sługa twój!

Czy ja cię kocham – zapytaj o to
nieba i ziemi, słońca i fal…
Czy ja cię kocham, droga istoto
– zapytaj Boga, co zna mój żar!

Ach, uczuć moich nikt nie pojmuje
i tego ognia, co w sercu wre!
Szczęśliw kto kochał – zapomnieć umie,
ja cię zapomnąć nie mogę, nie!






* * – nieczytelne/niezrozumiałe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz